██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

يك فرانسوي مدعي شد كه پسر هيتلر است

من پسر هيتلر هستم"، اين جمله‌اي بود كه ژان ماري لوره به فرانسوا ژيبول، يك وكيل فرانسوي در سال 1979 گفت.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، مجله فرانسوي لوپوئن، يك گزارش اصلاح شده از داستان باور نكردني ژان ماري لوره كه ادعا كرده فرزند هيلتر ، ديكتاتور آلمان است، منتشر كرده است.


 


به گزارش لوپوئن، آدولف هيلتر در سال 1917 در فرانسه با مادر لوره كه يك دختر 16 ساله به نام شارلوت لوبژوا بوده ملاقات مي‌كند.

آدولف هيلتر در زمان جنگ جهاني اول در زماني كه يك سرجوخه ارتش آلمان بوده در فرانسه با اين دختر آشنا مي‌شود.

در اين گزارش آورده شده است: لوبژوا ملاقات خود با اين سرباز آلماني را به ياد مي‌آورده و گفته است اولين باري كه هيتلر را ملاقات كرده در حال درو يونجه به همراه زنان ديگر بوده است.

مادر لوره اظهار داشته هيتلر يك مقوا داشت كه به نظر مي‌رسيد بر روي آن نقاشي مي‌كند . همه زنان درباره او كنجكاو شدند و مي‌خواستند بدانند كه وي در حال كشيدن چه چيزي است آنها من را انتخاب كردند تا به او نزديك شوم.

به گزارش مجله لوپوئن، پس از نزديك شدن لوبژوا به هيتلر رابطه آنها شكل گرفت و هيتلر او را براي يك پياده روي دعوت كرد.

لوبژوا گفت من با هيتلر به قدم زدن پرداختيم و او كه تحت تاثير طبيعت قرار گرفته بود سخناني به زبان مي‌آورد كه من چيزي از آنها نمي‌فهميدم. او فرانسه صحبت نمي‌كرد و به آلماني صحبت مي‌كرد و براي مخاطبان خيالي خود سخنراني مي‌كرد.

در گزارش لوپوئن آمده است: پس از عميق‌تر شدن رابطه هيتلر و لوبژوا، ژان ماري لوره در مارس 1918 به دنيا آمد و پس از مدتي اين پسر به فرزند خواندگي قبول شد و مادرش تنها چند هفته پيش از مرگ در دهه 50 زندگي‌اش، هويت پدر لوره را فاش كرد.

به گزارش لوپوئن، مدارك جمع آوري شده توسط لوره نشان دهنده صدق گفتار زن فرانسوي است.

تحقيقات انجام شده توسط دانشگاه هيدل برگ نيز نشان مي‌دهد كه هيتلر و لوره داراي گروه خوني مشترك هستند. يك تحقيق ديگر نشان داده كه دست خط آنها نيز بسيار شبيه ژان است.

روزنامه تلگراف گزارش داده كه كتاب ژان ماري لوره به نام "نام پدر تو هيتلر بود" دوباره چاپ خواهد شد.

آدولف هيتلر از سال 1933 تا 1945رهبري آلمان را در دست داشت، زماني كه در آن آلمان در جنگ جهاني دوم حضور داشت. گفته مي‌شود در جريان جنگ‌ جهاني دوم به رهبري هيلتر ميليون‌ها نفر كشته شدند.

هيلتر در جريان جنگ جهاني اول در ارتش آلمان يك سرجوخه بود و در فرانسه مبارزه مي‌كرد.

هيتلر در سال 1945 با اوا براون ازدواج كرد و پس از مدتي خودكشي نمود. اين زوج هيچ‌گاه فرزندي نداشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM